.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع مقدس پشتوانه معنوی و میراث گران بهای انقلاب اسلامی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: انقلاب اسلامی درسایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گران بهائی که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس است.

به گزارش شمال نیوز،در پیام شعبان زاده مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است

سی ویکم شهریور سال 1359،یادآور خاطرات روزی است که کینه و دشمنی استکبار جهانی در قبال انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران نمایان گشت و بعد از سرافکندگی سهمگینی که در مواجهه با انقلاب شکوهمند ایران اسلامی متحمل شد،خواست به هر قیمتی که شده است جلوی رشد و صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران را که استکبار جهانی را به چالش کشانده و منافع مادی و معنوی آن را به مخاطره انداخته بود،بگیرد.

امروز اگر انقلاب اسلامی ایران توانسته است در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کند،در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گران بهایی که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس است که توانستند با دست خالی و دلی سرشار از عشق و ایمان در مصاف با اهریمنان و استکبار جهانی مقاومت نموده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس،به ویژه شهیدان،جانبازان،آزادگان لشگر مخلص و خط شکن 25 کربلا،فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی 8 ساله است را به مردم شهید پرور و همه رزمندگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسالت می نمایم. /ف

/باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.